DESIGN THINKING
O szkoleniu
Metoda Design Thinking, która miała swoje początki w biznesie, coraz śmielej wkracza do obszaru edukacji. Istotą metody jest projektowe podejście do rozwiązywania różnych problemów lub kreowania nowych rozwiązań w celu zaspokojenia określonej potrzeby. Metoda składa się z kilku etapów i kładzie nacisk na testowanie i ulepszanie projektowanych rozwiązań. Takie podejście doskonale sprawdza się w edukacji. Dzięki zajęciom z wykorzystaniem metody nauczyciele, uczniowie i studenci mogą nie tylko rozwiązywać określone problemy, czy kreować określone rozwiązania, ale również nabyć lub rozwinąć wiele nowych, miękkich kompetencji jak np. praca w zróżnicowanych grupach.
Dla kogo?
Każdy nauczyciel, wykładowca, edukator może wziąć w nim udział bez wychodzenia z domu. Warunek to posiadanie dostępu do komputera i Internetu.
Podczas szkolenia praktycznie uczymy:
Czym jest DT oraz jak prowadzić zajęcia i procesy metodą DT
Poznasz narzędzia, które pozwolą sprawnie przeprowadzić każdy etap metody DT
Praktyczne poznasz metodę poprzez możliwość przeprowadzania ćwiczeń, moderowania i wykorzystania narzędzi w pracy z grupą
Informacje organizacyjne
- Każde szkolenie przygotowujemy w oparciu o realne potrzeby, Dlatego zapraszamy do konsultacji, które pozwolą nam przygotować rozwiązanie szyte na miarę. Standardowe szkolenie trwa 16h / 2 dni szkoleniowe.
- Szkolenie realizujemy w siedzibie klienta, w ustalonych dniach i godzinach lub w formule online na platformie do prowadzenia dynamicznych szkoleń zdalnych.
- W ramach szkolenia zapewniamy, przeprowadzanie szkolenia, komplet materiałów szkoleniowych oraz imienny certyfikat.
- Wymagania: dostęp do komputera i Internetu.
Dlaczego my?
Indywidualne podejście do każdej grupy
Kształt i zawartość merytoryczna naszych szkoleń jest zawsze budowana pod potrzeby konkretnego klienta. Dzięki temu nasi trenerzy angażują uczestników w przebieg zajęć, są w stanie przekazać swoje doświadczenie, sprowokować ich do dyskusji i zarazić swoją pasją.
Nasze szkolenia są zawsze wysoko oceniane
Nieustannie badamy poziom satysfakcji naszych klientów. Jesteśmy niezwykle dumni z faktu, że 96% uczestników naszych szkoleń wyraziło stuprocentowe zadowolenie z udziału w naszych projektach szkoleniowych.
Nieustannie szukamy nowych metod i trendów w edukacji
Rozumiemy, jak zmienia się otaczający nas świat, sposób w jaki funkcjonujemy oraz w jaki przyswajamy nową wiedzę. Dlatego podczas naszych szkoleń stosujemy innowacyjne metody i techniki uczenia. Dzięki temu uczestnicy szkoleń nie są jedynie biernym odbiorcami wiedzy ale czynnymi uczestnikami tego procesu.
dr Dominika Hofman-Kozłowska
Trener w obszarze innowacyjnej edukacji, superwizor
W obszarze naukowym podejmuje refleksję nad przyszłością i rozwojem edukacji integralnej, personalistycznej i demokratycznej. Jej życie kręci się wokół edukacji. Z fascynacją zgłębia tajniki edukacji alternatywnej.
W obszarze aktywności zawodowej kieruje Centrum Dydaktyki w Uniwersytecie Otwartym UŚ. Dodatkowo prowadzi szkolenia, głównie dla nauczycieli szkolnych, akademickich i edukatorów.
mgr Agnieszka Deja
Opiekun merytoryczny w obszarze rozwoju osobistego i biznesu Akredytowany trener poprzez Międzynarodową Federację Coachingu (PCC ICF – Professional Certified Coach International Coach Federation); członek ICF Global, członek Zarządu ICF Polska, wykładowca akademicki, Social Skills Trainer, moderator Design Thinking. Mentorka wspierająca zespół trenerów Instytutu w obszarach coachingu, facylitacji, mediacji i analizy transakcyjnej. Ekspert w obszarze Design Thinking.