FLIP BLENDED
O szkoleniu
DUKACJA W NOWYM ŚWIECIE
Zmiana jest stałą częścią rozwoju. Ale sama zmiana się zmieniła – przyśpieszyła i staje się nieobliczalna. W tym nowym świecie na nowo potrzeba określić ramy edukacji – tego co i jak robimy na uczelniach i w szkołach. Uczniowie i studenci mają nieograniczony dostęp do najlepszego (i najgorszego) podręcznika jakim jest Internet. Chat GPT coraz chętniej i lepiej wyręcza nas w zwykłych zadaniach. Jak można na to konstruktywnie odpowiedzieć nie uciekając w zakazy, inwigilację czy podchwytliwe pytania.
FLIP BLENDED LEARNING
Szkolenie Flipped Blended Learnig jest właśnie taką przestrzenią wypracowywania rozwiązań, które z jednej strony wykorzystują nowe technologie, ale z drugiej umiejscawiają człowieka – nauczyciela i wykładowcę w centrum działań dydaktycznych. Jednym z najbardziej spektakularnych przykładów korzyści płynących ze stosowania metody Flip Blended jest przypadek amerykańskiej szkoły Clintondale High School w stanie Michigan. Procent niezaliczonych egzaminów, dzięki stosowaniu metody flip blended, na koniec pierwszego roku spadł z 38% do 19% (język angielski), z 44% do 13% (matematyka), z 40% do 19% (nauki przyrodnicze).
Szkolenie jest organizowane we współpracy z BCiT, instytucji, która jako pierwsza wdrożyła wszystkie swoje programy w metodologii Flip Blended Learning.
Dla kogo?
Dla nauczycieli, wykładowców akademickich, edukatorów.
Podczas szkolenia praktycznie uczymy:
BOPPPS – technikę planowania efektywnych lekcji; co to jest flip-blended i rodzaje zastosowań; jak tworzyć lekcję flip-blended; jak zaplanować ewaluację i weryfikację wiedzy w trybie online; uczenie ze wzmacnianiem
Jak tworzyć materiały online; narzędzia do nagrywania filmów i facylitacji dyskusji online; jak skrócić nakład pracy, a zwiększyć efektywność; praca w zespołach a praca w grupach – różnice
Mini lekcje w praktyce oraz ćwiczenia na podstawie różnych use case’ów
Informacje organizacyjne
- Każde szkolenie przygotowujemy w oparciu o realne potrzeby, Dlatego zapraszamy do konsultacji, które pozwolą nam przygotować rozwiązanie szyte na miarę.
- Szkolenie realizujemy w siedzibie klienta, w ustalonych dniach i godzinach lub w formule online na platformie do prowadzenia dynamicznych szkoleń zdalnych.
- W ramach szkolenia zapewniamy, przeprowadzanie szkolenia, komplet materiałów szkoleniowych oraz imienny certyfikat.
- Wymagania: dostęp do komputera i Internetu.
Indywidualne podejście do każdej grupy
Kształt i zawartość merytoryczna naszych szkoleń jest zawsze budowana pod potrzeby konkretnego klienta. Dzięki temu nasi trenerzy angażują uczestników w przebieg zajęć, są w stanie przekazać swoje doświadczenie, sprowokować ich do dyskusji i zarazić swoją pasją.
Nasze szkolenia są zawsze wysoko oceniane
Nieustannie badamy poziom satysfakcji naszych klientów. Jesteśmy niezwykle dumni z faktu, że 96% uczestników naszych szkoleń wyraziło stuprocentowe zadowolenie z udziału w naszych projektach szkoleniowych.
Nieustannie szukamy nowych metod i trendów w edukacji
Rozumiemy, jak zmienia się otaczający nas świat, sposób w jaki funkcjonujemy oraz w jaki przyswajamy nową wiedzę. Dlatego podczas naszych szkoleń stosujemy innowacyjne metody i techniki uczenia. Dzięki temu uczestnicy szkoleń nie są jedynie biernym odbiorcami wiedzy ale czynnymi uczestnikami tego procesu.
dr inż. Michał Aibin
Opiekun merytoryczny kompetencji cyfrowych i informatyki.
Współwłaściciel firmy CodeRunner. Absolwent Politechniki Wrocławskiej, obecnie Profesor w British Columbia Institute of Technology w Vancouver w Kanadzie. Prywatnie pasjonat jeździectwa.
Mentor wspierający zespół trenerów w obszarach ogólnej edukacji IT, programowania w językach Java, C++, R, baz danych oraz Javascript, a także zarządzania projektami w biznesie.
dr Beata Master
Trener, coach, mediator, superwizor procesów
Superwizor procesów, coach, trener kompetencji interpersonalnych, wykładowca akademicki, autorka książkek.
Przeprowadziła ponad 550 godzin procesów indywidualnych oraz 3500 godzin trenerskich. Kluczowym obszarem jej zainteresowań jest edukacja, rozwój oparty na wolności myślenia, bycia, działania oraz relacji. Zajmuje się na co dzień rozwijaniem wiedzy, kompetencji i umiejętności własnych..