GRAFIKA KOMPUTEROWA 3D
O szkoleniu
Blender to zestaw narzędzi do grafiki komputerowej 3D typu open source do tworzenia filmów animowanych, efektów wizualnych, sztuki, drukowanych modeli 3D, interaktywnych aplikacji 3D i gier wideo. Podczas warsztatu uczestnicy nauczą się jak tworzyć modele 3D do gier wideo, drukowania 3D, projektowania domów itp.
Dla kogo?
Szkolenie skierowane jest do artystów, twórców gier i osób zaczynających swoją przygodę z grafiką 3D.
Podczas szkolenia praktycznie uczymy:
Modelowanie obiektów w programie Blender
Podczas szkolenia poznamy sposoby importowania i eksportowania z i do formatów obcych oraz tworzenie bardziej złożonych obiektów.
Nawigacja w programie 3D
Poznamy zasady teksturowania, renderowania i oświetlania.
Animacje
Podczas szkolenia wykonamy zautomatyzowaną animację, w której wykorzystywane jest wiele mechanizmów upraszczających pracę.
Informacje organizacyjne
- Każde szkolenie, przygotowujemy w oparciu o realne potrzeby, Dlatego zapraszamy do konsultacji, które pozwolą nam przygotować rozwiązanie szyte na miarę.
- Szkolenie realizujemy w siedzibie klienta, w ustalonych dniach i godzinach lub w formule online na platformie do prowadzenia dynamicznych szkoleń zdalnych.
- W ramach szkolenia zapewniamy, przeprowadzanie szkolenia, komplet materiałów szkoleniowych oraz imienny certyfikat.
- Wymagania: dostęp do komputera i Internetu
dr inż. Michał Aibin
Opiekun merytoryczny kompetencji cyfrowych i informatyki
Założyciel Instytutu Innowacyjnej Edukacji, współwłaściciel firmy CodeRunner. Absolwent Politechniki Wrocławskiej, obecnie Profesor w British Columbia Institute of Technology w Vancouver w Kanadzie. Prywatnie pasjonat jeździectwa.
Mentor wspierający zespół trenerów w obszarach ogólnej edukacji IT, programowania w językach Java, C++, R, baz danych oraz Javascript, a także zarządzania projektami w biznesie.
Jędrzej Walczyszyn
Trener w obszarze IT
Grafik 3D pracujący w branży gamedev. Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego oraz DSW na wydziale Media kreatywne, kierunek Animacja i efekty specjalne. Prywatnie miłośnik sztuki.
Od 3 lat zajmuje się modelowaniem oraz teksturowaniem modeli 3D pod kątem animacji i gier komputerowych. W swojej praktyce zawodowej pracował przy tworzeniu modeli mini na PC, MAC, konsole Xbox, Playstation 4, Nintendo Switch oraz urządzenia mobilne iOS i Android.