GRAFIKA KOMPUTEROWA 3D

O szkoleniu

Blender to zestaw narzędzi do grafiki komputerowej 3D typu open source do tworzenia filmów animowanych, efektów wizualnych, sztuki, drukowanych modeli 3D, interaktywnych aplikacji 3D i gier wideo. Podczas warsztatu uczestnicy nauczą się jak tworzyć modele 3D do gier wideo, drukowania 3D, projektowania domów itp.

Dla kogo?

Szkolenie skierowane jest do artystów, twórców gier i osób zaczynających swoją przygodę z grafiką 3D.

Podczas szkolenia praktycznie uczymy:

Modelowanie obiektów w programie Blender

Podczas szkolenia poznamy sposoby importowania i eksportowania z i do formatów obcych oraz tworzenie bardziej złożonych obiektów.

Nawigacja w programie 3D

Poznamy zasady teksturowania, renderowania i oświetlania.

Animacje

Podczas szkolenia wykonamy zautomatyzowaną animację, w której wykorzystywane jest wiele mechanizmów upraszczających pracę.

Informacje organizacyjne

  • Każde szkolenie, przygotowujemy w oparciu o realne potrzeby, Dlatego zapraszamy do konsultacji, które pozwolą nam przygotować rozwiązanie szyte na miarę. 
  • Szkolenie realizujemy w siedzibie klienta, w ustalonych dniach i godzinach lub w formule online na platformie do prowadzenia dynamicznych szkoleń zdalnych.
  • W ramach szkolenia zapewniamy, przeprowadzanie szkolenia, komplet materiałów szkoleniowych oraz imienny certyfikat.
  • Wymagania: dostęp do komputera i Internetu

dr inż. Michał Aibin

Opiekun merytoryczny kompetencji cyfrowych i informatyki Założyciel Instytutu Innowacyjnej Edukacji, współwłaściciel firmy CodeRunner. Absolwent Politechniki Wrocławskiej, obecnie Profesor w British Columbia Institute of Technology w Vancouver w Kanadzie. Prywatnie pasjonat jeździectwa.
Mentor wspierający zespół trenerów w obszarach ogólnej edukacji IT, programowania w językach Java, C++, R, baz danych oraz Javascript, a także zarządzania projektami w biznesie.

Jędrzej Walczyszyn

Trener w obszarze IT Grafik 3D pracujący w branży gamedev. Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego oraz DSW na wydziale Media kreatywne, kierunek Animacja i efekty specjalne. Prywatnie miłośnik sztuki.
Od 3 lat zajmuje się modelowaniem oraz teksturowaniem modeli 3D pod kątem animacji i gier komputerowych. W swojej praktyce zawodowej pracował przy tworzeniu modeli mini na PC, MAC, konsole Xbox, Playstation 4, Nintendo Switch oraz urządzenia mobilne iOS i Android.