BLENDED LEARNING

O szkoleniu

Blended Learning to jeden z kluczowych trendów we współczesnej edukacji. Ze względu na sytuację na świece, która wymusiła zmiany w edukacji i położyła znaczny nacisk na nauczanie zdalne Blended Learning stał się obiektem zainteresowania wielu edukatorów. Praca metodą Blended Learning sprawia, że w procesie edukacyjnym powstaje nowa przestrzeń. Uczeń w towarzystwie nauczyciela rozwija swój potencjał, jednocześnie biorąc odpowiedzialność za swoją edukację, czym nabywa takie umiejętności jak samokształcenie, samoorganizacja, praca na projektach, praca w grupie oraz kompetencje komunikacyjne.

Dla kogo?

Każdy nauczyciel, wykładowca, edukator może wziąć w nim udział bez wychodzenia z domu. Warunek to posiadanie dostępu do komputera i Internetu.

Podczas szkolenia praktycznie uczymy:

Czym jest metodologia Blended Learning i jak można ją zastosować w pracy z uczniami i studentami,

Technologia projektowania procesu edukacyjnego w Blended Learning projektowanie efektów uczenia się, projektowanie systemu oceniania, planowanie procesu edukacyjnego.

Jak przygotowywać angażujące materiały i treści do pracy w metodologii Blended Learning z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych

Informacje organizacyjne

  • Każde szkolenie przygotowujemy w oparciu o realne potrzeby, Dlatego zapraszamy do konsultacji, które pozwolą nam przygotować rozwiązanie szyte na miarę. Standardowe szkolenie trwa 16h / 2 dni szkoleniowe.
  • Szkolenie realizujemy w siedzibie klienta, w ustalonych dniach i godzinach lub w formule online na platformie do prowadzenia dynamicznych szkoleń zdalnych.
  • W ramach szkolenia zapewniamy, przeprowadzanie szkolenia, komplet materiałów szkoleniowych oraz imienny certyfikat.

Dlaczego my?

dr Tatiana Shvets

Trener szkoleń w obszarze blended learningu. Ekspert i trener w programie organizacji edukacyjnej Teach For Ukraine przy wsparciu World Bank.
Koordynator licznych badań. Trener dla dorosłych (certyfikat DVV), autorka wielu publikacji, stypendystka grantu mobilności House of Europe.

dr Tomasz Tokarz

Opiekun merytoryczny szkoleń dla szkół i uczelni Trener, coach, mediator, wykładowca akademicki. Absolwent studiów menedżerskich, szkoły trenerów biznesu, studiów coachingu, mediacji oraz systemowej terapii rodzin. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z grupami.
Kluczowym obszarem jego działalności jest promowanie edukacji opartej na uznaniu podmiotowości ucznia i nauczyciela. Autor wielu publikacji.