GRYWALIZACJA
O szkoleniu
Grywalizacja to umiejętne wykorzystywanie mechanizmów stosowanych w świecie gier i przeniesienie ich na proces edukacyjny w taki sposób, aby uzyskać wysokie zaangażowanie w wykonywanie zadań dotąd uważanych za niezbyt interesujące. Włączenie elementu grywalizacji sprawia, że uczniowie chętniej podejmują nowe wyzwania, a poczucia celu i sprawczości, element nagrody za włożony wysiłek a także przyzwolenie na popełnianie błędów, dodatkowo wzmaga zaangażowanie. Celem szkolenia jest podniesienie poziomu wiedzy i umiejętności uczestników w zakresie wykorzystania gier w edukacji. Chodzi o zapoznanie uczestników z możliwościami jakie daje zastosowanie gamifikacji w nauczaniu konkretnych przedmiotów. W ramach szkolenia uczestnicy będą rozwijać umiejętności niezbędne do skutecznego i sprawnego korzystania z gamifikacji w połączeniu z innymi metodami aktywizującymi.
Dla kogo?
Każdy nauczyciel, wykładowca, edukator może wziąć w nim udział bez wychodzenia z domu. Warunek to posiadanie dostępu do komputera i Internetu.
Podczas szkolenia praktycznie uczymy:
Podstawy gamifikacji. Dlaczego ludzie grają – aspekty psychologiczne i społeczne gier, mechanika gier.
Jak poprowadzić zajęcia wykorzystując do tego wybrane narzędzia i programy TIK, przydatne do realizacji metody grywalizacji.
Podczas szkolenia uczestnicy tworzą własne gry dopasowane do konkretnych przedmiotów i zajęć. Praca w zespołach. Facylitacja jako nowa rola prowadzącego.
Informacje organizacyjne test
- Każde szkolenie przygotowujemy w oparciu o realne potrzeby, Dlatego zapraszamy do konsultacji, które pozwolą nam przygotować rozwiązanie szyte na miarę. Standardowe szkolenie trwa 16h / 2 dni szkoleniowe.
- Szkolenie realizujemy w siedzibie klienta, w ustalonych dniach i godzinach lub w formule online na platformie do prowadzenia dynamicznych szkoleń zdalnych.
- W ramach szkolenia zapewniamy, przeprowadzanie szkolenia, komplet materiałów szkoleniowych oraz imienny certyfikat.
- Wymagania: dostęp do komputera i Internetu
Dlaczego my?
Indywidualne podejście do każdej grupy
Kształt i zawartość merytoryczna naszych szkoleń jest zawsze budowana pod potrzeby konkretnego klienta. Dzięki temu nasi trenerzy angażują uczestników w przebieg zajęć, są w stanie przekazać swoje doświadczenie, sprowokować ich do dyskusji i zarazić swoją pasją.
Nasze szkolenia są zawsze wysoko oceniane
Nieustannie badamy poziom satysfakcji naszych klientów. Jesteśmy niezwykle dumni z faktu, że 96% uczestników naszych szkoleń wyraziło stuprocentowe zadowolenie z udziału w naszych projektach szkoleniowych.
Nieustannie szukamy nowych metod i trendów w edukacji
Rozumiemy, jak zmienia się otaczający nas świat, sposób w jaki funkcjonujemy oraz w jaki przyswajamy nową wiedzę. Dlatego podczas naszych szkoleń stosujemy innowacyjne metody i techniki uczenia. Dzięki temu uczestnicy szkoleń nie są jedynie biernym odbiorcami wiedzy ale czynnymi uczestnikami tego procesu.
dr Dominika Hofman-Kozłowska
Trener w obszarze innowacyjnej edukacji, superwizor
W obszarze naukowym podejmuje refleksję nad przyszłością i rozwojem edukacji integralnej, personalistycznej i demokratycznej. Jej życie kręci się wokół edukacji. Z fascynacją zgłębia tajniki edukacji alternatywnej.
W obszarze aktywności zawodowej kieruje Centrum Dydaktyki w Uniwersytecie Otwartym UŚ. Dodatkowo prowadzi szkolenia, głównie dla nauczycieli szkolnych, akademickich i edukatorów.
dr Tomasz Tokarz
Opiekun merytoryczny szkoleń dla szkół i uczelni
Trener, coach, mediator, wykładowca akademicki. Absolwent studiów menedżerskich, szkoły trenerów biznesu, studiów coachingu, mediacji oraz systemowej terapii rodzin. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z grupami.
Kluczowym obszarem jego działalności jest promowanie edukacji opartej na uznaniu podmiotowości ucznia i nauczyciela. Autor wielu publikacji.