DYDAKTYKA CYFROWA W PRAKTYCE AKADEMICKIEJ
O szkoleniu
Celem szkolenia jest podniesienie poziomu wiedzy i umiejętności uczestników w zakresie wykorzystania narzędzi cyfrowych w dydaktyce.
Szkolenie ma charakter aktywny, uczestnicy tworzą własne scenariusze zajęć oraz projektują narzędzia przydatne do ich przeprowadzenia. Rozwijają także kompetencje zarządzania grupą, co ma kluczowe znaczenie w pracy z tą metodą.
Dla kogo?
Każdy nauczyciel, wykładowca, edukator może wziąć w nim udział bez wychodzenia z domu. Warunek to posiadanie dostępu do komputera i Internetu.
Podczas szkolenia praktycznie uczymy:
Jak poprowadzić zajęcia w formule online, wykorzystując do tego dostępne platformy do zdalnej komunikacji. Jak w pełni wykorzystać funkcjonalności, jakie dają platformy.
Z jakich aplikacji i narzędzi skorzystać, aby prowadzone zajęcia były atrakcyjne i angażujące dla studentów i jak je zaimplementować do wybranej platformy edukacyjnej.
Jakie narzędzia online wykorzystać, aby sprawdzać postępy w nauce, testować i weryfikować wiedzę studentów oraz gdzie w sieci szukać inspiracji w obszarze zdalnego nauczania, z których warto korzystać.
Informacje organizacyjne
- Każde szkolenie przygotowujemy w oparciu o realne potrzeby, Dlatego zapraszamy do konsultacji, które pozwolą nam przygotować rozwiązanie szyte na miarę. Standardowe szkolenie trwa 16h / 2 dni szkoleniowe.
- Szkolenie realizujemy w siedzibie klienta, w ustalonych dniach i godzinach lub w formule online na platformie do prowadzenia dynamicznych szkoleń zdalnych.
- W ramach szkolenia zapewniamy, przeprowadzanie szkolenia, komplet materiałów szkoleniowych oraz imienny certyfikat.
- Wymagania: dostęp do komputera i Internetu.
Informacje organizacyjne
Indywidualne podejście do każdej grupy
Kształt i zawartość merytoryczna naszych szkoleń jest zawsze budowana pod potrzeby konkretnego klienta. Dzięki temu nasi trenerzy angażują uczestników w przebieg zajęć, są w stanie przekazać swoje doświadczenie, sprowokować ich do dyskusji i zarazić swoją pasją.
Nasze szkolenia są zawsze wysoko oceniane
Nieustannie badamy poziom satysfakcji naszych klientów. Jesteśmy niezwykle dumni z faktu, że 96% uczestników naszych szkoleń wyraziło stuprocentowe zadowolenie z udziału w naszych projektach szkoleniowych.
Nieustannie szukamy nowych metod i trendów w edukacji
Rozumiemy, jak zmienia się otaczający nas świat, sposób w jaki funkcjonujemy oraz w jaki przyswajamy nową wiedzę. Dlatego podczas naszych szkoleń stosujemy innowacyjne metody i techniki uczenia. Dzięki temu uczestnicy szkoleń nie są jedynie biernym odbiorcami wiedzy ale czynnymi uczestnikami tego procesu.
mgr Ewa Dębska
Trener w zakresie edukacji online i dydaktyki cyfrowej
Koordynator i konsultant Centrum Dydaktyki Akademickiej, trener w zakresie nauczania wspieranego narzędziami cyfrowymi, metodyki pracy zespołowej i uczenia się we współpracy oraz informacji zwrotnej.
Z wykształcenia nauczyciel z kulturoznawczym fundamentem oraz zamiłowaniem do edukacji alternatywnej i myślenia o nauczaniu w kategoriach projektowania środowiska sprzyjającego uczeniu się. Zainteresowana także tematyką Agile i jej adaptacją do potrzeb edukacyjnych.
dr Tomasz Tokarz
Opiekun merytoryczny szkoleń dla szkół i uczelni
Trener, coach, mediator, wykładowca akademicki. Absolwent studiów menedżerskich, szkoły trenerów biznesu, studiów coachingu, mediacji oraz systemowej terapii rodzin. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z grupami.
Kluczowym obszarem jego działalności jest promowanie edukacji opartej na uznaniu podmiotowości ucznia i nauczyciela. Autor wielu publikacji.